.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور مازندران در جام علی اف داغستان

مدیر کل تربیت بدنی مازندران با اشاره به انعقاد تفاهم نامه ورزشی مسئولین تربیت بدنی استان با مسئولین ورزش داغستان اظهار داشت: مازندران اردیبهشت امسال در جام علی اف داغستان شرکت خواهد کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، نصرالله پریچهره پس از بازگشت از سفر هیئت ورزشی مازندران به کشور داغستان در جمع خبرنگاران در ساری افزود: از حدود 15 سال گذشته تاکنون کشور داغستان صرفا در یک رشته ورزشی کشتی مراودات ورزشی داشته است.

وی خاطر نشان کرد: با انعقاد تفاهم نامه ورزشی فی مابین مازندران و جمهوری داغستان این دوطرف در پنج رشته تکواندو، والیبال، بوکس، کشتی و وزنه برداری مراودات ورزشی خواهند داشت.

مدیرکل تربیت بدنی مازندران با اشاره به اینکه تفاهم نامه ورزشی مازندران و داغستان جهار ساله خواهد بود، تصریح کرد: مراودات ورزشی در زمینه های اعزام مربیان، ورزشکاران، برگزاری کلاسهای مربیگری، داوری، اعزام تیم ها و بازیکنان در پنج رشته مختلف ورزشی است.

پریچهره با بیان اینکه عدم موفقیت ورزش مازندران در رشته های انفرادی مورد بررسی و آسیب شناسی کنفرانس علمی ورزشی داغستان و رسانه های آن کشور قرار گرفت یادآور شد: رسانه های داغستان دیدار هیئت ورزشی مازندران را در داغستان انعکاس مطلوب دادند.

وی با اعلام این مهم که جلسه اصلی هیئت اعزامی ورزش مازندران در داغستان با معاون رئیس جمهور داغستان بوده است اظهار داشت: دولت داغستان در زمینه ورزش همگانی با مازندران برنامه هایی دارند.

مدیرکل تربیت بدنی مازندران با بیان اینکه همایش های پیاده روی خانوادگی مازندران مورد استقبال مسئولان ورزش داغستان قرار گرفته است افزود: دو طرف موظف شده که کنفرانس های علمی و ورزشی را در مازندران و داغستان با حضور بزرگان ورزش خود برگزار کنند.

پریچهره همچنین به دعوت مسئولان کشتی داغستان از پهلوان امامعلی حبیبی در جام علی اف داغستان خبر داد و افزود: سرمایه گذاری داغستان در ورزش کشتی بسیار فراوان است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.642 seconds.